Friday, October 16, 2009

"Andai ku tahu….
Kapan tiba ajalku…
Ku akan memohon tuhan tolong panjangkan umurku"

sesungguhnya aku sedar yang manusia x prnh puas dgn apa yg dia miliki.
lepas satu, satu yg nk diperoleh, semuanya nk extra...

"Andai ku tahu…
Kapan tiba masaku…
Ku akan memohon tuhan jangan kau ambil nyawaku…
Aku takut akan semua dosa dosaku…
Aku takut dosa yg terus membayangiku…"

22 thn hidup di atas bumi, memang banyak dosa yg aku buat...
x terkira banyaknye dosa 2..
xtaw la bla agaknya aku akan insaf..
entah sempat ke x..

each time teringatkn dosa2 yg lepas, mmg buat aku termenung..
dasyatnye perangai aku nih..
mybe asyik tengok org sekeliling tp x cermin diri sendiri..
asyik dgr cite org 2 n org ni..
tp diri sendiri..hmm...

"Andai ku tahu…
Malaikatmu kan menjemputku…
Izinkan aku mengucap kata taubat padamu…
Aku takut akan semua dosa dosaku…
Aku takut dosa yg terus membayangiku…

Ampuni aku dari segala dosa dosaku…
Ampuni aku menangis ku bertaubat padamu…
Aku manusia yang takut neraka…
Namun aku juga tak pantas disurga"

ramai org kata, kite hidup kt bumi ni x lama..

entah hari ni, esok atau lusa...turn aku plak..

sape taw..

DIA dah bg bnyk plhn pd kita, dan tpulang pd kite utk memilih..

klu hitam, hitam la..

klu putih, putih la..

aku...mungkin pink kot..xpun purple...he3..

xtaw smpi bla aku nk termenung & pk tntg diri sendiri..

n xtaw bla aku akan mula bertindak utk memperbaiki diri sendiri...

mungkin bila tiba waktunya nnt... (^_^)

No comments:

Post a Comment